دستگاه اکوگرافی چشمی مدل A,B Scan

دستگاه اکوگرافی چشمی مدل A,B Scan

کاربرد سونوگرافی A چشم پزشکی در تشخیص اولتراسوند چشم، استفاده از اصل اندازه‌گیری فاصله اولتراسونیک است که با اندازه‌گیری فاصله زمانی امواج منعکس شده در سطح مشترک بافت‌های مختلف کره چشم، فاصله را محاسبه می‌کند. معمولاً می توان به موارد زیر تقسیم کرد:
1. اندازه گیری طول محوری: معمولاً از پروب سونوگرافی A با فرکانس 10 مگاهرتز برای شناسایی انعکاس قوی اولتراسوند در رابط بافتی بین محفظه قدامی، عدسی، زجاجیه و شبکیه استفاده می شود و زمان انتقال اولتراسوند را در بافت های مختلف اندازه گیری می کند و سپس با توجه به به سرعت صوت بافت های مختلف فاصله هر قطعه را محاسبه کرده و طول محور چشم AL را بدست می آورد. پروب های سونوگرافی A چشم پزشکی معمولاً از روش تماس مستقیم یا روش حمام آب برای اندازه گیری استفاده می کنند. هنگامی که از روش تماس مستقیم استفاده می شود، قسمت تماس پروب قرنیه (تماس مخاطی) است. هنگام استفاده از روش حمام آب، یک فنجان چشم مورد نیاز است.

اصل اساسی تصویربرداری اولتراسوند B چشم پزشکی مانند تجهیزات تشخیصی اولتراسوند حالت B همه منظوره است. با توجه به نیازهای پیش بینی شده آن برای بازرسی ساختار بافت داخل چشمی و مداری، یک پروب با فرکانس بالا 10MHz-25MHz معمولا استفاده می شود و اندازه هندسی و ساختار پنجره صوتی آن باید برای ساختار چشم انسان مناسب باشد. پروب سونوگرافی B چشم با فرکانس 0 تا 13 مگاهرتز برای تصویربرداری از بافت های داخل چشمی و اربیتال استفاده می شود. پروب سونوگرافی B چشم با فرکانس 13 تا 25 مگاهرتز معمولاً برای بهبود توانایی اسکن و تشخیص ساختار بافت شبکیه استفاده می شود. پروب معمولاً مستقیماً با پوست پلک تماس می گیرد تا از کره چشم و مدار چشم تصویربرداری کند. برای تشخیص بیماری های چشمی مانند: خونریزی زجاجیه، جداشدگی شبکیه، سرطان های چشم و اجسام خارجی در چشم

aviso prev ui 1
دستگاه اکو گرافی A,B Scan
برند Quantel Medical
ساخت کشور فرانسه
مدل Aviso  

کاتالوگ

compact prev ui 1
دستگاه اکو گرافی A,B Scan
برند Quantel Medical
ساخت کشور فرانسه
مدل Compact touch new

کاتالوگ

11 removebg preview prev ui
دستگاه اکو گرافی A,B Scan
برند Sonomed ساخت کشور امریکا
مدل Vupad

کاتالوگ